Tap to unmute

09. Małe mieszkanie pod wynajem do totalnego remontu | Kuba Midel

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 7 lut 2018
  • Konsultacje indywidualne
    Kursy online Fundamenty Finansowe, Manufaktura Milionerów, Aktywny Rentier, Arentia
    Tel. 530-317-314 email: magda@kubamidel.pl

Komentarze • 406

  • Ryszard
    Ryszard 4 lat temu +4

    Autor wydaje się być naprawdę wiarygodny. Ciekawie się ogląda, już 9 odcinków za mną jeden za drugim ;)

  • maxmixkomis
    maxmixkomis 4 lat temu +68

    Ludzie gość coś robi nie siedzi na 4 literach i to jest jego biznes , szanujcie obrotnych Polaków i uczcie się od nich i cieszcie się , że czegoś was uczą i coś wam pokazują !

  • Gluman
    Gluman 4 lat temu +281

    Ludzie, jaki tu hejt. Gosc probuje cos zrobic i podzielic sie wiedza. Ja jestem ciekawy ilu z tych krytykujacych moze pochwalic sie lepszym pomyslem na zycie i co wiecej popartym doswiadczeniem. Taki to jest kraj, narzekanie jest najlepsze, a tego co motywuje do dzialania trzeba zdeptac, bo lepszy jest stan w ktorym mozna narzekac. Ja nie zarobie i nie dam drugiemu, i to jest taka filozofia. Chyba zaden zdrowo myslacy czlowiek nie porwie sie nagle na kredyt tylko ma prawo do spotkania, ma prawo poradzic sie innego specjalisty i skonfrontowac wiedze..a niektore komentarze zakrawaja tu zwyklym chamstwem, juz nie bede wskazywal imiennie..conajmniej tak jakby ten czlowiek kogos oszukal, a poki co nie widac dowodow.

  • ToWitam
    ToWitam 4 lat temu +57

    Proponuje zrobić filmik po zakończonym remoncie, zawsze można coś z takiego porównania wyciągnąć - jakieś rozwiązania, pomysły itd ;)

  • nash9064
    nash9064 4 lat temu +4

    Cześć! Czy zrobiłbyś może osobną playlistę z przebiegiem remontu ów kawalerki?

  • Zuza Sobecka
    Zuza Sobecka 4 lat temu

    Mega fajny pomysł! Oglądam po kolei ;)

  • Anna Żmudka
    Anna Żmudka 4 lat temu +2

    Swietny film. Pelny profesjonalizm. 😊

  • A K
    A K 3 lat temu +1

    super, fajnie się ogląda no i tyle wiedzy, gratuluję

  • lukaseqq
    lukaseqq 2 lat temu

    świetne filmy, szkoda że nie trafiłem na ten kanał 2 lata temu - chociaż w sumie to i tak nie wiele by zmieniło :D

  • Don MishimaKazua
    Don MishimaKazua 4 lat temu

    Dobra robota :) cenna wiedza

  • Tomasz Szulc
    Tomasz Szulc 3 lat temu +1

    Dzięki! Bardzo fajnie wytłumaczone i pokazane :)

  • Sweet Ciacho
    Sweet Ciacho 4 lat temu

    Mam pytanie, czy przy takim wynajmowanie tzn kilkunastu mieszkań trzeba założyć firmę i czy to jest wynajem okazjonalny?

  • Maciej Burzyński

    Hej Kuba, elegancki film. Skąd polecasz drzwi łazienkowe? ;) w Łodzi i okolicy, tak?

  • śpiewający byk
    śpiewający byk 3 lat temu

    Dlugie te filmy, ale fajnie sie oglada :D

  • luca0311
    luca0311 4 lat temu +1

    obejrzalem polowe i poszedl lajk i sub, mega praktyczny poradnik. Super. Jak wroce obejrze dalej.

  • Astra Mor
    Astra Mor 3 lat temu +1

    Bardzo fajne video. lajk i subskrypcja z mej strony. A jakie pana zdaniem trzeba kupować meble do kuchni pod wynajem, że sklepu budowlanego, co jest od ręki lub z Ikei czy firmy stolarskiej z długimi terminami dostaw i montażu? I po kupować dla najemcy pralkę w takim bloku, to nie jest dla klienta apartamentowego tym bardziej, że teraz są salony na automaty a dla innych rzeczy pralnie chemiczne

  • LivePolska
    LivePolska 4 lat temu +1

    Jakie te gniazdka do prądu są brzydkie, według Ciebie ile one mają lat? ;-)

  • Arkadiu sz
    Arkadiu sz 3 lat temu

    Cześć Kuba, kilka lat temu kupiłem mieszkanie z wielkiej płyty rok 1965. Co myślisz o trwałości tych bloków? Czy sam kupujesz takie mieszkania pod wynajem?

  • PABLO29
    PABLO29 Rok temu

    Kuba, a co myślisz o wynajmie garaży? Kupiłem garaż murowany po remoncie za 20 tysięcy zł. Mam fundusze na kupno kolejnych dwóch. Jeśli wynająć jeden garaż za 200 zl/ mc daje to rocznie 2400 minus podatki wychodzi stopa zysku 10 procent rocznie. Tylko że: Garażu raczej nie trzeba remontować no i oczywiście umeblowywać więc kolejne koszty odpadają.

  • tomaszkajor
    tomaszkajor 2 lat temu +1

    super film!